Voksen | Teatercamp | uge 31

Pengene refunderes hvis der aflyses grundet Corona.

Drømmer du?

Drømmer du om mindre drama og mere teater?
Drømmer du om at stå på scenen, men har svært ved at finde tid i en travl hverdag?
Drømmer du om at stå på scenen, men er usikker på, om du er god nok?
I uge 31 har du muligheden for at udleve dine drømme sammen med andre teaterinteresserede voksne, når Teaterskolen Dorothea slår dørene op for teaterskolens første sommercamp for voksne.
I løbet af fem intense dage arbejder vi med Shakespeares ”En skærsommernats drøm”, som munder ud i en forestilling fredag aften for familie, venner og andre interesserede.
Fokus ligger på tekst- og karakterarbejde, og du får masser af nyttige teknikker, du kan bruge i dit skuespillervirke efterfølgende.
Det forventes, at du er bekendt med historien inden vi mødes (du kan læse mere på dette link http://shakespeare.mediajungle.dk/sample-page/en-skaersommernatsdr%C3%B8m/), ligesom det også forventes, at du kan deltage alle kursusdage.

Forestillingen fremvises fredag enten for fysisk publikum eller via digitale platforme alt efter regeringens anbefalinger på gældende tidspunkt.

Inkl. frokost hver dag

Du får frokost hver dag. Du skal derfor kun huske en drikkedunk, tøj du kan bevæge dig i og evt. lidt snacks / mellemmåltider.

"

Det har været en meget inspirerende uge. Blev godt udfordret og kom glad hjem hver dag. Fantastisk resultat/produkt som afslutning.

Elev

Underviser

Thomas er uddannet lærer i 2002 med linjefag i musik og drama. Han har undervist i teater på fri-, efter- og højskoler, og har derudover skrevet og isenesat drama og instrueret både børn og voksne. Thomas er også selv glad for at stå på scenen, hvilket han har gjort i mange sammenhænge, bl.a. på Folketeatret i København og senest i Dronning Dorotheas John Mogensen-teaterkoncert.

Mødegange:

Mandag d. 27. jul | kl. 10 - 16
Onsdag d. 28. jul | kl. 10 - 16
Torsdag d. 29. jul | kl. 10 - 16
Tirsdag d. 30. jul | kl. 10 - 16
Fredag d. 31. jul | kl. 10 - 16

NB! Der er et begrænset antal pladser! Pladserne optages efter først til mølle.

Har du ikke mulighed for at betale via VISA / Dankort?

Kontakt venligst skolen. Du kan overføre beløbet via Mobile Pay, og vi vil derefter manuelt tilmelde dig.

To mænd og en kvinde fra Teatersport Workshop på Teaterskolen i 2019To kvinder fra Teatersport Workshop på Teaterskolen i 2019
Kvinde og mand fra Teatersport Workshop på Teaterskolen i 2019Gruppe fra Teatersport Workshop på Teaterskolen i 2019

24.07.2020
27.07.2020 kl. 10.00 - 31.07.2020 kl. 16.00