5 år - 0 kl | Teatercamp | uge 32
For dig der er 5 år eller skal i 0. kl efter sommerferien. Inkl. camp t-shirt.

Prisen er reduceret med 25%

Det skyldes midler fra kulturministeriet til nedsættelse af deltagerbetalinger for sommercamps for børn og unge.
Har du betalt fuld pris, refunderes differencen.

Vi skal lege, vi skal lære, vi skal lave teater

Kom og vær med, når vi bruger fire dage på at lave sjove dramalege og skabe et lille teaterstykke. Forestillingen fremvises torsdag enten for fysisk publikum eller via digitale platforme alt efter regeringens anbefalinger på gældende tidspunkt.
Igennem dramaøvelser lærer du at stille dig frem, arbejde sammen med andre og slippe fantasien fri. Stykket, vi skaber ud fra de dramalegene, viser vi jeres spændte forældre torsdag eftermiddag. Vi skal have det hammer sjovt i trygge og fantasifyldte rammer.

Du bliver undervist af Kirsten, der udover at være folkeskolelærer, har mange års erfaring fra Musikteatret Vejle, hvor de både havde flere egenproduktioner og samarbejder med andre danske scener, bl.a. Folketeatret, Den Jyske Opera og Betty Nansen Teatret.
På campen vil der også være en assistent fra et af Teaterskolens ungdomshold.

Du får en gratis camp t-shirt, som du kan bruge både på og efter campen.

Mødegange:

Mandag d. 3. aug | kl. 8.15 - 12
Tirsdag d. 4. aug | kl. 8.15 - 12
Onsdag d. 5. aug | kl. 8.15 - 12
Torsdag d. 6 sug | kl. 8.15 - 12

NB! Der er et begrænset antal pladser! Pladserne optages efter først til mølle.

Pengene refunderes hvis der aflyses grundet Corona.

27.07.2020
03.08.2020 kl. 08.15 - 06.08.2020 kl. 12.00