6 - 8 kl | Teatercamp | uge 32
Der er desværre ikke flere ledige pladser
Der er plads på ventelisten. Du kan tilmelde dig, når du er logget ind

For dig der skal i 6., 7. eller 8. klasse efter sommerferien

Skal du i 9 kl efter sommerferien? Se vores camps for 9 kl her: teater 9 kl - 17 år og musical 9 kl - 17 år.

Prisen er reduceret med 25%

Det skyldes midler fra kulturministeriet til nedsættelse af deltagerbetalinger for sommercamps for børn og unge.
Har du betalt fuld pris, refunderes differencen.

Kom med på tip-top Teatercamp i uge 32!

Skal du i 6 - 8 kl. om lidt? Og kunne du tænke dig at spille teater og forestilling en hel uge i sommerferien?

Så skal du tage på tiptop teater-camp i uge 32!
På campen skal vi lege forskellige teaterlege og ende ud med at opføre et lille stykke, som du kan invitere din familie ind at se! Vi håber, at du har lyst til at komme og få den fedeste uge i sommerferien!
Vi spiller vores forestilling om fredagen d. 7. august kl. 15.30. Forestillingen varer ca. 30 min. og fremvises enten for fysisk publikum eller via digitale platforme alt efter regeringens anbefalinger på gældende tidspunkt.
Derefter rydder vi op og slutter af. Vi er færdige om fredagen ca. kl. 17.

Du bliver undervist af Louise. Hun har selv spillet teater, siden hun var 11 år gammel og synes, at det er noget af det fedeste! Derudover har hun instrueret Munkensdam musical og skal gøre det igen til januar. Du har måske også mødt hende som instruktørassistent på Dronning Dorothea Teatret og på Teaterskolens alm. hold som underviser.
I kommer også til at møde assistenterne Kristine og Andrea. Begge piger har spillet teater siden de var små og assisterer også ugentligt teaterholdene på Teaterskolen.

Inkl. frokost hver dag

Mødegange:

Mandag d. 3. aug | kl. 10 - 16
Onsdag d. 4. aug | kl. 10 - 16
Torsdag d. 5. aug | kl. 10 - 16
Tirsdag d. 6. aug | kl. 10 - 16
Fredag d. 7. aug | kl. 10 - 17 (Fremvisning af forestilling kl. 15.30. Forestillingen varer ca. 30 min.)

NB! Der er et begrænset antal pladser! Pladserne optages efter først til mølle.

Pengene refunderes hvis der aflyses grundet Corona.

27.07.2020
03.08.2020 kl. 10.00 - 07.08.2020 kl. 16.00