Information og priser

Tilmeld dig

Du kan se og tilmelde dig undervisning og events på skolen via menuen øverst.

Når du tilmelder dig, skal du oprette en profil, som du har adgang til via login. På den måde behøver du kun udfylde dine informationer én gang og har samtidig fuldt overblik.

Login på hjemmeside og via app

Når du er logget ind, kan du se dine tilmeldinger, betalinger og meget mere. Du opnår også automatisk rabat ved tilmelding til flere hold eller ved tilmelding af flere fra samme familie.

Vi anbefaler at du downloader appen "klubmodul". Her kan du kontakte underviseren, melde afbud og se arrangementer særligt for dit hold.

Flere fra samme husstand

Vil du tilmelde flere fra din familie, kan du tilføje dem under din profil. Så behøver du kun at huske ét login, og i opnår automatisk familierabat ved tilmelding til hold.

Du opretter familiemedlemmer i menuen under "mine hold og profil" → "se / ret min profil". Tryk derefter på "tilføj familiemedlem".

Har du allerede oprettet profiler til din familie uden at knytte dem sammen? Send os en mail her (åbner nyt vindue) eller ring på 91 89 18 61. Så får vi jer knyttet sammen.

Betaling og rabatter

Betaling

For at kunne tilmelde dig hold på skolen, skal du tilknytte dit betalingskort. Du kan betale med blandt andet Dankort, Visa og Mastercard. Har du ikke mulighed for at betale med kort, kan du kontakte skolen. Så finder vi sammen en løsning.

Din deltagerbetaling for Teaterskolens sommercamps trækkes automatisk, når du tilmelder dig campen.

Din deltagerbetaling for Teaterskolens holdundervisning trækkes automatisk i to rater. 1. rate trækkes altid, når du tilmelder dig, mens trækningen af 2. rate fremgår af holdbeskrivelsen.

Du kan se både pris og tidspunkt for trækningen af 2. rate, når du tilmelder dig.

Bemærk at din tilmelding til både sommercamps og holdundervisning er bindende, da vi starter holdene baseret på antallet af tilmeldinger.

Events

Det er som regel gratis at deltage i skolens events, men derfor er din tilmelding alligevel bindende, da Teaterskolen afvikler events baseret på antallet af tilmeldte.

Rabatter

Rabatterne opnås automatisk ved tilmelding.
  • 35 % flerholdsrabat*
  • 35 % familierabat ved tilmelding af flere indenfor samme hustand*
  • 15 % pensionistrabat på voksenhold
*Familie – og flerholdsrabat kan ikke kombineres.

Prøvetime: Gratis

Hvis det er første gang, du skal gå til drama eller teater, og du er lidt usikker på, om det er noget for dig, så er det muligt at få en gratis prøvetime inden, du tilmelder dig.

For at tilmelde dig prøvetime, skal du oprette en profil og derefter gå ind på det hold, du gerne vil til prøvetime på, og klikke "tilmeld prøvetime".

Du kan ikke tilmelde dig prøvetime til hold med venteliste.

Afmelding

Tilmelding er bindende, da vi starter holdene baseret på antallet af tilmeldinger. Se vilkår herunder.

I helt særlige tilfælde er det dog muligt at afmelde sig et hold igen, men det kræver, at du kontakter skolen skriftligt via mail.