Voksen | Drama

Gå til Teater for voksne på Teaterskolen

Voksne må også lege

Uanset om du er trænet eller ny, er der altid plads til udvikling, hvis du gerne vil arbejde med skuespil.

Kropssprog, stemmebrug og samspil

Hos os kommer du med i en gruppe af voksne, der tør. Tør lege, tør indleve sig, tør prøve - tør spille teater.
Og selvom du måske sidder og tænker - jamen jeg tør ikke - så er der blot endnu større grund til at være med.
På holdet har vi særligt fokus på karakterarbejde - grundstenen i teater og skuespil.
Vi arbejder med at få styr på de grundlæggende teaterteknikker gennem masser af gulvøvelser, hvor vi især er opmærksomme på kropssprog, stemmebrug og samspil.
Undervisningen vil bestå af en god blanding af improvisationsøvelser og tekstarbejde.
Samlet giver det dig en masse ressourcer med i rygsækken, du kan bruge både i din fritid, på jobbet - og selvfølgelig på scenen.
Her giver du dig selv et frirum med plads til sjov, leg og fordybelse - samtidig med at du bliver dygtig til at spille teater.
Udover almindelig dramaundervisning, vil der også komme gæsteundervisere, der har andre specialer indenfor teaterkunstneriske fag.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Voksenhold026-E23
Tirsdag Tid: 18:30 - 20:15
Sted: Teaterskolen Kolding, Lokale 3B
Underviser: Launy Norup /

Underviser: Launy Norup

Dramaundervisning for dig der er fyldt 18 år ved holdstart.

Der er fællesafslutning med det andet voksenhold samt de to ungdomshold fredag d. 15. december, kl. 18.00-20.00 på Kolding Egnsteater.

Holdnummer: 026-E23
Betalingsplan: 1.300,- kr. 01.01, 01.03, 01.09, 01.11