3-5kl | Teater

Nyhed!

Kom og giv den fuld skrue med dramalege. Vi skal udtrykke følelser med hele kroppen og lave vaskeægte fantasi-gymnastik for hjernen.

Dramaleg og teknik

Vi kommer vidt omkring og skal både hviske, råbe, fjolle, være seriøse, grine, tage & give fokus. Du får en masse øvelse i at bruge din krop og stemme på nye måder og slippe din kreative side fri. Vi sørger selvfølgelig for at komme godt rundt om de grundlæggende dramateknikker på holdet. Du lærer helt sikkert en masse, mens du har det sjovt sammen med nye potentielle venner.
På dette hold skal vi ikke lave forestilling. Det betyder, at der er endnu mere tid til at lave sjove dramalege og dygtiggøre sig gennem dramaøvelser.

Både underviser og assistent

På holdet vil du også møde underviserassistenten. Vi har en gruppe på otte dygtige og dedikerede assistenter på skolen. Assistentholdet består af piger og drenge fra holdet 9. kl - 18 år samt tidligere elever, der alle har gået til drama, siden de var små.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen